• Regulamin

Regulamin sprzedaży
Data publikacji: 28.01.2023r.
Witaj w sklepie Słowiańskie Kadzidła!
W tym Regulaminie znajdziesz wszystkie najważniejsze informacje dotyczące korzystania
ze strony slowianskiekadzidla.pl i zakupów, w tym moje i Twoje prawa i obowiązki. Nie
obawiaj się, wszystko jest wyjaśnione prostym językiem. Akceptacja regulaminu jest
konieczna do złożenia zamówienia.
Ten Regulamin sprzedaży dotyczy wszystkich zamówień na towary, zawieranych na
odległość, w tym przez sklep slowianskiekadzidla.pl oraz serwisy Allegro i OLX.
Dziękuję za Twoje zaufanie!
Nawigacja po Regulaminie:
I. KIM JESTEM
II. JAK MOŻESZ SIĘ ZE MNĄ SKONTAKTOWAĆ
III. INFORMACJE OGÓLNE
IV. TOWARY I TOWARY NA ZAMÓWIENIE
V. DOSTAWA TOWARÓW
VI. JAK ZAMÓWIĆ PRZEZ SKLEP
VII. JAK ZAMÓWIĆ PRODUKT, KTÓREGO NIE MA W SKLEPIE
VIII. ZAWARCIE UMOWY
IX. ZGODNOŚĆ TOWARU Z UMOWĄ
X. ODSTĄPIENIE OD UMOWY
XI. PRZEDSPRZEDAŻ I AKCJE PROMOCYJNE
XII. USŁUGI ŚWIADCZONE DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
XIII. UMOWY Z PRZEDSIĘBIORCAMI
XIV. PRAWO AUTORSKIE I LICENCJA
XV. ROZWIĄZYWANIE SPORÓW
XVI. DANE OSOBOWE I PLIKI COOKIES
XVII. WYJAŚNIENIE POJĘĆ
XVIII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
I.KIM JESTEM
Sprzedającym jestem ja, Dawid Wadelski, prowadzący działalność gospodarczą pod firmą
Allegria Dawid Wadelski,
pod adresem: ul. Piaskowa 35, 63-400, Ostrów Wielkopolski,
NIP: 6652739846,
adres e-mail: kontakt@slowianskiekadzidla.pl.
II.JAK MOŻESZ SIĘ ZE MNĄ SKONTAKTOWAĆ
Żeby się ze mną skontaktować, wybierz jedną z opcji:
− wyślij wiadomość e-mail na adres kontakt@slowianskiekadzidla.pl,
− zadzwoń pod numer +48 697 390 798,
− wypełnij formularz kontaktowy na stronie www tutaj
slowianskiekadzidla.pl/contact.
III.INFORMACJE OGÓLNE
1. Co możesz zamówić
− gotowe towary: Kadzidła, Żywice, Kadzielnice, Świece i Akcesoria
− towary na zamówienie: Kadzidła spersonalizowane
(wszystko, co możesz u mnie zamówić, nazywam łącznie produktami).
2. Gdzie obowiązuje Regulamin
Ten Regulamin dotyczy umów zawieranych w sposób w nim opisany oraz za
pośrednictwem poniższych platform, za pomocą udostępnionych przez nie
funkcjonalności i z uwzględnieniem ich regulaminów, do których poszanowania jesteś
zobowiązany:
− Allegro https://allegro.pl/regulamin
− OLX https://pomoc.olx.pl/hc/pl/articles/360000828525-Aktualny-Regulamin
Za powyższe platformy i ich funkcjonalności odpowiedzialne są zarządzające nimi
podmioty.
3. Ceny
Ceny produktów są cenami końcowymi, podanymi w złotych polskich. Nie stosuję
indywidualnego dostosowania cen.
4. Informacje o produktach
Wszystkie ważne informacje o produktach, takie jak ich cechy i cena, znajdziesz opisie
produktu na stronie. Informacje o produktach nie są ofertą, lecz zaproszeniem do zawarcia
umowy.
5. Zmiany w cenach i produktach
Mogę zmieniać ceny, wycofywać produkty, dodawać nowe lub czasowo oferować
produkty nieodpłatnie wszystkim lub wybranym kupującym. Nie wpływa to na
wcześniejsze zamówienia i umowy.
6. Opinie
W serwisie, sklepie i na prowadzonych przeze mnie kontach w mediach
społecznościowych, możesz przeczytać opinie klientów o produktach i usługach.
Zapewniam prawdziwość opinii przez publikowanie jedynie opinii od osób, które
faktycznie są moimi klientami. Więcej informacji o opiniach znajdziesz w Regulaminie
opinii.
7. Faktury
Na żądanie kupującego zgłoszone podczas składania zamówienia wystawiam fakturę w
wersji elektronicznej lub papierowej (imienną lub na firmę), którą wysyłam do 15 dnia
kolejnego miesiąca po miesiącu dostawy/wykonania usługi/zgłoszenia żądania. Złożenie
zamówienia oznacza zgodę na wysłanie dokumentu sprzedaży w formie elektronicznej na
adres poczty elektronicznej kupującego podany w zamówieniu.
IV.TOWARY I TOWARY NA ZAMÓWIENIE
1. Co to jest towar
Towary to gotowe rzeczy fizyczne, które możesz u mnie zamówić.
2. Co to jest towar na zamówienie
Mogę wykonać dla Ciebie towar nieprefabrykowany, na indywidualne zamówienie, wg
Twojej specyfikacji i wytycznych lub dla zaspokojenia Twoich indywidualnych potrzeb.
3. Oświadczenie kupującego
Zamawiając towar na zamówienie oświadczasz, że zapoznałeś się z moimi realizacjami i
umiejętnościami, stosowanymi technikami i nie wnosisz do nich zastrzeżeń.
V.
1. Metody dostawy
Możesz wybrać następujące metody dostawy:
a) Paczkomaty InPost - 16zł brutto (Średni czas dostarczenia przesyłki 1-2 dni robocze).
b) Kurier InPost - 16zł brutto (Planowane doręczenie następnego dnia roboczego).
c) Kurier DHL Parcel - 22zł brutto (Planowane doręczenie następnego dnia
roboczego).
d) Orlen Paczka - 14zł brutto (Przewidywany termin doręczenia przesyłki to 1-2 dni
robocze).
e) Odbiór osobisty w siedzibie firmy po wcześniejszym umówieniu terminu odbioru.
2. Dokąd wysyłam
Oferuję dostawę na terenie Polski. Jeśli interesuje Cię wysyłka zagraniczna, skontaktuj się
ze mną na jeden ze sposobów wskazanych na wstępie.
3. Kto płaci za dostawę
Ponosisz koszt dostawy, chyba że wyraźnie wskażę, że jest inaczej.
4. Termin realizacji
Po zawarciu umowy dotyczącej gotowego towaru, wysyłam zamówienie w terminie 2 dni
roboczych od zawarcia umowy. W przypadku towarów na zamówienie, wysyłka nastąpi w
uzgodnionym z Tobą terminie, wskazanym w podsumowaniu zamówienia.
5. Zamówienie kilku towarów
W przypadku złożenia zamówienia obejmującego towary z różnym terminem realizacji,
wiążący jest najdłuższy z terminów wskazanych dla poszczególnych zamawianych
towarów.
6. Co, jeśli nie odbierzesz przesyłki
W przypadku nieodebrania towaru/odmowy odebrania towaru, możesz zostać
zobowiązany do naprawienia wynikłej stąd szkody.
7. Co, jeśli przesyłka jest uszkodzona
Jeśli, odbierając przesyłkę zauważysz, że jest naruszona, najlepiej sprawdzić ją w obecności
kuriera i – w razie potrzeby – spisać protokół szkody. Nie jest to jednak warunkiem
skorzystania z uprawnień konsumenta.
VI.JAK ZAMÓWIĆ PRZEZ SKLEP
1. Dostępność
Zamówienia na produkty dostępne w sklepie możesz składać 7 dni w tygodniu przez całą
dobę, z wyjątkiem czasu na prace serwisowe, o których informuję w regulaminie.
2. Wybierz produkt
Aby złożyć zamówienie, wybierz co najmniej jeden produkt i dodaj go do koszyka. W
koszyku możesz zmieniać ilość i usuwać produkty. Zmiany w koszyku aktualizowane są na
bieżąco.
3. Dodaj kupon rabatowy
Jeśli masz kupon rabatowy, możesz go zrealizować w koszyku. Po wprowadzeniu kuponu
kliknij przycisk “Dodaj”.
4. Wybierz metodę dostawy i metodę płatności oraz podaj swoje dane
Po skompletowaniu zamówienia, przejdź do Koszyka i kliknij przycisk “Zamówienie”.
Wybierz formę dostawy i sposób zapłaty. Wypełnij formularz danymi niezbędnymi do jego
realizacji (imię, nazwisko, kraj, ulica, numer budynku/lokalu, miasto, kod pocztowy, numer
telefonu, adres e-mail, opcjonalnie nazwa firmy i numer NIP). W formularzu wymagane
pola oznaczone są gwiazdką (*). Podanie wymaganych pól jest niezbędne do złożenia
zamówienia i zawarcia umowy.
5. Dodaj uwagi do zamówienia
Jeśli masz uwagi do zamówienia, podaj je w przeznaczonym do tego polu na etapie
formularza zamówienia.
6. Złóż oświadczenia
Złóż odpowiednie oświadczenia, które potwierdzają, że zapoznałeś się z regulaminem i
zasadami przetwarzania danych, akceptujesz regulamin. Zapoznanie się z treścią
regulaminu i jego akceptacja są warunkiem zawarcia umowy.
7. Potwierdź chęć zawarcia umowy
Po wypełnieniu formularza, kliknij przycisk "Zamawiam i płacę". To potwierdza akceptację
regulaminu, złożenie powyższych oświadczeń i złożenie zamówienia z obowiązkiem
zapłaty, a także zgodę na otrzymanie faktury w postaci elektronicznej jeśli wybrałeś
otrzymanie faktury.
8. Zapłać
Możesz zapłacić, wybierając:
a) szybki przelew (Sky-Pay), Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Autopay S.A.
b) zwykły przelew bankowy na konto bankowe – w tytule przelewu wpisz numer
zamówienia,
Jeśli wybrałeś płatność on-line, zostaniesz przekierowany na stronę operatora płatności.
Po dokonaniu płatności, wrócisz na stronę z potwierdzeniem zamówienia.
Jeśli wybrałeś tradycyjny przelew bankowy, otrzymasz dane do przelewu na ekranie i w
potwierdzeniu zamówienia e-mail. Opłać zamówienie, logując się do swojego banku.
9. Dane do przelewu
Płatności przelewem bankowym należy dokonać na konto bankowe prowadzone w banku
Santander pod numerem 37 1090 1160 0000 0001 5617 3698.
10. Konto użytkownika
Możesz założyć konto użytkownika w sklepie przed złożeniem zamówienia lub w trakcie.
Jeśli masz konto, zaloguj się przed złożeniem zamówienia. Możesz jednak złożyć
zamówienie bez zakładania konta.
VII.JAK ZAMÓWIĆ PRODUKT, KTÓREGO NIE MA W SKLEPIE
Jeśli chcesz, bym wykonał dla Ciebie produkt na Twoje indywidualne zamówienie,
postępuj zgodnie z poniższą instrukcją.
1. Skontaktuj się ze mną
Skontaktuj się ze mną w jeden ze sposobów opisanych w punkcie II Regulaminu.
2. Ustal szczegóły
Ustal ze mną szczegóły zamówienia, takie jak przedmiot zamówienia, czas wykonania,
cena, koszt wysyłki.
3. Potwierdź
Na wskazany przez Ciebie adres e-mail prześlę podsumowanie Twojego zamówienia. Aby
zamówić, potwierdź w odpowiedzi swoje dane, złożenie zamówienia wskazanej treści i
akceptację regulaminu oraz złożenie ewentualnych innych oświadczeń i dokonaj
wskazanej we wiadomości płatności. Wysłanie potwierdzenia oznacza złożenie
zamówienia z obowiązkiem zapłaty na warunkach tego Regulaminu.
4. Zapłać
Możesz zapłacić przelewem bankowym lub przelewem Blik podając ustalony wcześniej
Tytuł przelewu. Opłać zamówienie w ciągu 5 dni na rachunek bankowy prowadzony w
banku Santander, numer rachunku 37 1090 1160 0000 0001 5617 3698, lub Blik na nr
telefonu 697-390-798.
Dokonanie zapłaty jest warunkiem zawarcia umowy. W przypadku braku płatności w tym
czasie, zamówienie zostanie anulowane.
VIII.ZAWARCIE UMOWY
1. Kiedy umowa jest zawarta
W ciągu 7 dni roboczych od otrzymania zamówienia i zaksięgowania płatności przyjmuję
ofertę zawarcia umowy i wysyłam Ci potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji,
otrzymania płatności (jeśli dotyczy) i zawarcia umowy w formie wiadomości e-mail na
adres poczty elektronicznej wskazany przez Ciebie. Umowa zostaje zawarta z chwilą
dostarczenia Ci tej wiadomości.
2. Czego dotyczy umowa
Umowa dotyczy dostarczenia produktu lub wykonania usługi za zapłatę ceny lub podanie
danych osobowych (w przypadku zapisu do newslettera). Umowa zostaje zawarta, gdy
zaakceptuję Twoją chęć zakupu (otrzymasz ode mnie wiadomości e-mail z
potwierdzeniem przyjęcia zamówienia i zawarcia umowy).
3. Warunki zawarcia umowy
Warunkiem zawarcia umowy jest złożenie zamówienia, skuteczne dokonanie płatności w
terminie 5 dni roboczych od złożenia zamówienia i przyjęcie zamówienia. Płatność
uważana jest dokonana w chwili uznania konta sprzedającego.
4. Anulowanie Zamówienia
Mam prawo nie przyjąć zamówienia lub anulować je w całości lub w części, o czym
poinformuję Cię na adres e-mail, wskazany w zamówieniu. W takim wypadku umowa nie
zostaje zawarta. Niezwłocznie, nie później niż w terminie 7 dni od wysłania wiadomości o
anulowaniu zamówienia, zwrócę Ci płatność, w zakresie w jakim umowa nie została
zawarta.
5. Prawdziwość danych
Korzystając z serwisu i sklepu, jesteś zobowiązany do podania prawdziwych danych.
Ponosisz odpowiedzialność za ewentualne podanie nieprawdziwych danych. Gdy dane w
zamówieniu są nieprawdziwe lub budzą uzasadnione wątpliwości, poinformuję Cię o tym
w celu wyjaśnienia. W razie braku odpowiedzi lub potwierdzenia nieprawdziwości danych,
mogę anulować zamówienie.
IX.ZGODNOŚĆ TOWARU Z UMOWĄ
1. Obowiązek dostarczenia towaru zgodnego z umową
Jestem zobowiązana dostarczyć Ci towar zgodny z umową. Jeśli jednak zdarzy się tak, że
towar nie będzie zgodny z umową, a Ty jesteś konsumentem lub przedsiębiorcą na
prawach konsumenta, masz prawo skorzystać z uprawnień opisanych poniżej i w Ustawie
o prawach konsumenta. Do pozostałych kupujących nie stosuje się poniższych
postanowień.
2. Moja odpowiedzialność
Ponoszę odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową istniejący w chwili jego
dostarczenia, o ile ujawni się on w ciągu dwóch lat od dostarczenia. Jeśli termin
przydatności towaru jest dłuższy, odpowiedzialność jest wydłużona do upływu tego
terminu. Jeśli umowa dotyczy towaru niepełnowartościowego, a Ty wyraźnie i odrębnie
zaakceptowałeś brak konkretnej cechy Towaru, jej brak nie stanowi podstawy mojej
odpowiedzialności.
3. Czego możesz żądać
Jeżeli Towar jest niezgodny z umową, możesz żądać doprowadzenia go do zgodności z
Umową przez naprawę lub wymianę.
4. Jak zgłosić?
Zgłoszenia niezgodności z umową możesz dokonać w dowolnej formie, w tym na
formularzu reklamacyjnym dostępnym pod tym regulaminem wysyłając wypełniony
formularz na adres e-mail wskazany na wstępie.
5. Jakie dane podać w zgłoszeniu
W celu sprawnego rozpoznania reklamacji zalecane jest podanie danych umożliwiających
identyfikację kupującego i zamówienie (imię i nazwisko, adres do korespondencji, adres email, numer zamówienia, przedmiot zamówienia), wskazanie niezgodności towaru z
umową oraz Twoje żądanie.
6. Rozpoznanie zgłoszenia
Zgłoszenie rozpoznaję w terminie 14 dni od jego otrzymania i w tym terminie informuję
Cię o sposobie rozstrzygnięcia na adres e-mail wskazany w trakcie składania zamówienia.
Brak odpowiedzi w tym terminie oznacza uznanie Twojego zgłoszenia za uzasadnione.
7. Wybór sposobu doprowadzenia do zgodności z umową
Jeżeli doprowadzenie do zgodności towaru z umową w sposób wybrany przez Ciebie jest
niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów, wówczas mogę wymiennie dokonać
wymiany, gdy żądasz naprawy lub dokonać naprawy, gdy żądasz wymiany.
8. Doprowadzenie towaru do zgodności z umową
Po otrzymaniu pozytywnej odpowiedzi o możliwości doprowadzenia towaru do zgodności
z umową, udostępnij mi towar podlegający naprawie lub wymianie. Dokonam naprawy
lub wymiany w rozsądnym czasie i poniosę związane z tym koszty.
9. Odmowa doprowadzenia do zgodności z Umową
Jeżeli naprawa i wymiana są niemożliwe lub wymagałyby nadmiernych kosztów po mojej
stronie, mogę odmówić doprowadzenia towaru do zgodności z umową.
10. Co po odmowie
Jeżeli towar jest niezgodny z umową i otrzymałeś odmowę doprowadzenia towaru do
zgodności z umową, możesz żądać obniżenia ceny albo odstąpić od umowy.
11. Kiedy jeszcze możesz żądać obniżenia ceny lub odstąpić od umowy
Jeżeli towar jest niezgodny z umową, możesz złożyć oświadczenie o obniżeniu Ceny albo
odstąpieniu od Umowy również wtedy, gdy: nie doprowadziłam towaru do zgodności z
umową; brak zgodności z umową występuje nadal, mimo że próbowałam doprowadzić
towar do zgodności z umową; brak zgodności z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia
obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy bez wcześniejszego żądania naprawy lub
wymiany; z poinformowałam Cię lub z okoliczności wynika, że nie doprowadzę towaru do
zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Ciebie.
12. Obniżenie ceny
Obniżona cena musi pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej
pozostaje wartość towaru niezgodnego z umową do wartości towaru zgodnego z Umową.
13. Niemożliwość odstąpienia
Nie możesz odstąpić od umowy, jeżeli brak zgodności towaru z umową jest nieistotny.
14. Zwrot towaru
W razie odstąpienia od umowy, niezwłocznie zwróć towar, odpowiednio go
zabezpieczając. Koszty zwrotu pokrywam ja.
15. Niezgodność z umową części zamówienia
Jeżeli brak zgodności z umową dotyczy jedynie niektórych towarów dostarczonych na
podstawie tej samej umowy, możesz odstąpić od umowy jedynie w odniesieniu do tych
towarów, chyba że odpowiednie przepisy przewidują inną możliwość.
16. Zwrot wpłaty
Jeśli odstąpisz od umowy lub skorzystasz z obniżenia ceny, wpłatę lub jej odpowiednią
część zwracam Ci niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania
oświadczenia o odstąpieniu od umowy lub obniżeniu ceny, przy czym mogę wstrzymać się
do momentu otrzymania towaru lub dowodu jego odesłania (w przypadku odstąpienia).
Zwrot nastąpi przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użyłeś, chyba że
zgodzisz się na inny sposób zwrotu. Zwrot wpłaty nie wiąże się dla Ciebie z żadnymi
kosztami.
X.ODSTĄPIENIE OD UMOWY
1. Kto może odstąpić od umowy?
Możesz odstąpić od umowy jedynie, jeśli jesteś konsumentem lub przedsiębiorcą na
prawach konsumenta, z wyjątkami opisanymi poniżej.
2. Kiedy nie możesz odstąpić od umowy
Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje, gdy umowa dotyczy:
a) towarów na indywidualne zamówienie,
3. Jak odstąpić od umowy na odległość
Masz 14 dni na odstąpienie od umowy zawartej na odległość, bez podawania przyczyny i
bez ponoszenia kosztów, z wyjątkami opisanymi poniżej. Wystarczy, że poinformujesz
mnie o skorzystaniu z tego prawa przed upływem terminu.
4. Co się dzieje po odstąpieniu
Po odstąpieniu umowę uważamy za niezawartą. W przypadku odesłania towaru,
odpowiednio go zabezpiecz. Koszty zwrotu pokrywasz Ty.
5. Zwrot płatności
Po odstąpieniu od umowy, zwracam Ci uiszczoną wpłatę, w tym koszty dostawy (jeśli je
poniosłeś) – do wysokości najtańszego oferowanego sposobu dostawy – niezwłocznie, nie
później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy,
przy czym mogę wstrzymać się do momentu otrzymania towaru lub dowodu jego
odesłania (w przypadku odstąpienia). Jeżeli wybrałeś sposób dostarczenia inny niż
najtańszy sposób dostarczenia oferowany w sklepie, zwracam Ci opłatę za dostarczenie w
wysokości równej najtańszemu sposobowi dostarczenia. Zwrot nastąpi przy użyciu takiego
samego sposobu zapłaty, jakiego użyłeś, chyba że zgodzisz się na inny sposób zwrotu,
który nie wiąże się dla Ciebie z żadnymi kosztami.
XI.PRZEDSPRZEDAŻ I AKCJE PROMOCYJNE
1. Co to jest przedsprzedaż
Przedsprzedaż to zaproszenie do zwarcia umowy dotyczącej wybranych produktów, przed
oficjalnym wprowadzeniem ich do sprzedaży. Zasady przedsprzedaży mogą być określone
odrębnie, np. w osobnym regulaminie.
2. Kiedy dostaniesz produkt z przedsprzedaży
O przybliżonym terminie realizacji zamówienia poinformuję Cię przed jego złożeniem.
3. Zmiany w dostawie
Jeśli termin realizacji lub inne warunki przedsprzedaży ulegną zmianie, powiadomię Cię o
tym na adres e-mail wskazany podczas składania zamówienia. Jeśli nie akceptujesz tych
zmian, możesz odstąpić od umowy bez ponoszenia kosztów.
4. Akcje promocyjne
Mogę organizować ograniczone czasowo obniżki cen, udzielać rabatów i oferować
produkty nieodpłatne wszystkim lub wybranym kupującym (akcje promocyjne). Zasady
akcji promocyjnych mogą być określone odrębnie, np. w osobnym regulaminie.
5. Przedsprzedaż a akcje promocyjne
Przedsprzedaż nie łączy się z akcjami promocyjnymi, chyba że wskazałam inaczej.
6. Jak kupić
Produkt objęty przedsprzedażą lub akcją promocyjną możesz zamówić tak samo, jak
pozostałe produkty.
7. Jak działa przedsprzedaż i akcje promocyjne?
Zasady przedsprzedaży i akcji promocyjnych mają zastosowanie tylko do zakupów
dokonanych w ramach danej przedsprzedaży/akcji promocyjnej i w czasie jej
obowiązywania.
8. Ograniczenia
Możliwość skorzystania z przedsprzedaży lub akcji promocyjnej może zależeć od
dostępności produktów.
9. Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni
W każdym przypadku informowania o obniżeniu ceny produktu, poinformuję Cię o
obniżonej cenie oraz o najniższej cenie, która obowiązywała w okresie 30 dni przed
wprowadzeniem obniżki. Jeżeli dany produkt jest oferowany do sprzedaży w okresie
krótszym niż 30 dni, poinformuję Cię o najniższej cenie produktu w tym czasie.
XII.USŁUGI ŚWIADCZONE DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
1. Dodatkowe usługi związane z działaniem serwisu
Kiedy korzystasz z serwisu i sklepu, realizuję dla Ciebie bezpłatnie dodatkowe usługi
umożliwiające:
a) złożenie zamówienia i zawarcia umowy,
b) założenia i utrzymywanie konta użytkownika,
c) możliwość dokonania płatności elektronicznej,
d) udostępnienie nieodpłatnie treści cyfrowych (w tym newslettera),
e) kontakt przez formularz kontaktowy,
f) dostarcza funkcjonalności umożliwiające skuteczne korzystanie z serwisu i sklepu.
sa
2. Bezpieczeństwo
Podejmuję odpowiednie działania, by zapewnić poprawne funkcjonowanie serwisu, w tym
zapobiegające pozyskiwaniu danych osobowych przez osoby nieuprawnione.
3. Problemy techniczne
Jeśli zauważysz jakiekolwiek problemy techniczne w serwisie lub sklepie, daj mi znać,
kontaktując się ze mną na jeden ze sposobów wskazanych na wstępie.
4. Aktualizacje i prace techniczne
Czasem mogę prowadzić w serwisie prace techniczne i informatyczne, by go ulepszać,
aktualizować, rozwijać lub usuwać problemy. Może się wiec zdarzyć tak, że korzystanie z
serwisu będzie chwilowo utrudnione.
5. Czego potrzebujesz, żeby korzystać ze strony i sklepu
Aby korzystać ze strony i sklepu, potrzebujesz:
a) dostępu do internetu,
b) dowolnego aktualnego systemu operacyjnego,
c) aktualnej przeglądarki internetowej z obsługą plików cookies,
d) aktywnego konta poczty e-mail.
6. Twoje konto
Możesz założyć konto w serwisie. Na koncie będą przechowywane Twoje dane osobowe i
historia zamówień. Dbaj o bezpieczeństwo swojego konta. Do założenia konta potrzebne
jest podanie danych do logowania: adresu poczty elektronicznej i hasła. Jesteś
odpowiedzialny za wybór silnego hasła oraz zabezpieczenie danych logowania przed
dostępem osób niepowołanych. Możesz zarządzać kontem, przechodząc do zakładki Moje
konto.
7. Jak zawierać i rozwiązywać umowę
Zawarcie i rozwiązanie umowy o świadczenie usług elektronicznych jest bezpłatne i
możliwe w każdym momencie. Umowa zostaje zawarta z chwilą rozpoczęcia korzystania z
usług i rozwiązana z chwilą zakończenia korzystania.
8. Potrzebujesz pomocy
Jeśli masz problemy techniczne, chcesz zrezygnować z usług świadczonych drogą
elektroniczną lub zareklamować je, skontaktuj się ze mną w dowolny sposób, korzystając z
danych wskazanych na wstępie.
9. Co powinno zawierać Twoje zgłoszenie
W celu sprawnego rozpoznania zgłoszenia zalecane jest podanie danych umożliwiających
identyfikację Ciebie (imię i nazwisko, adres do korespondencji, adres e-mail, numer
zamówienia, przedmiot zamówienia) oraz wskazanie czego dotyczy zgłoszenie.
10. Rozpoznanie zgłoszenia
Zgłoszenie rozpoznaję w terminie 14 dni od jego otrzymania i w tym terminie informuję
Cię o sposobie rozstrzygnięcia na adres e-mail wskazany w zgłoszeniu.
11. Zachowuj się odpowiedzialnie
Korzystaj z serwisu i sklepu zgodnie z jego przeznaczeniem, przepisami prawa i dobrymi
obyczajami. Nie zakłócaj ich funkcjonowania i nie przesyłaj treści o charakterze
bezprawnym.
12. Szanuj prawa autorskie i własność intelektualną
Korzystając z serwisu i z produktów, szanuj prawa autorskie i własność intelektualną moją
oraz innych osób.
XIII.UMOWY Z PRZEDSIĘBIORCAMI
1. Odpowiedzialność
Wobec kupującego niebędącego konsumentem lub przedsiębiorcą na prawach
konsumenta odpowiedzialność z tytułu braku zgodności z umową i rękojmi oraz prawo
odstąpienia od umowy są wyłączone, a moja odpowiedzialność ogranicza się do wysokości
kwoty wpłaconej za zamówienie i koszty dostawy; nie ponoszę odpowiedzialności za
utracone korzyści.
2. Obowiązek zbadania przesyłki
Kupujący, będący przedsiębiorcą jest zobowiązany zbadać przesyłkę w czasie i w sposób
przyjęty przy danym rodzaju przesyłki. Korzyści i ciężary związane z produktem, a także
niebezpieczeństwo jego utraty lub uszkodzenia przechodzą na przedsiębiorcę w chwili
wydania przesyłki przewoźnikowi. Przedsiębiorca powinien niezwłocznie dokonać
czynności służących ustaleniu odpowiedzialności przewoźnika.
XIV.PRAWO AUTORSKIE I LICENCJA
1. Co jest chronione prawem autorskim
Wszystkie prezentowane w sklepie i na prowadzonych przeze mnie kontach w mediach
społecznościowych produkty, wraz z ich nazwami, zdjęciami i opisami, znaki towarowe, a
także publikowane treści, formularze, dokumenty, stanowią lub mogą stanowić utwory w
rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych i
podlegają ochronie prawnej. Właścicielką tych praw do tych utworów jestem ja lub osoby
trzecie (w takim przypadku posiadam stosowne prawa do ich wykorzystywania).
2. Niedozwolone działania
Niedozwolone jest naruszanie praw autorskich do produktów, zdjęć, treści i innych
materiałów, w szczególności ich kopiowanie i rozpowszechnianie, w tym dalsze
udostępnianie bez zgody mojej lub innych osób uprawnionych.
Niedozwolone jest kopiowanie zewnętrznej postaci towarów, za pomocą technicznych
środków reprodukcji, które może wprowadzić klientów w błąd co do tożsamości
producenta lub produktu (naśladownictwo), a także wszelkie inne zachowania stanowiące
czyny nieuczciwej konkurencji wskazane w ustawie o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
3. Prawa do regulaminu
Ten Regulamin i inne używane przeze mnie w związku z moją działalnością dokumenty są
chronione prawem autorskim. Jego kopiowanie w całości lub w części i używanie do
własnych celów komercyjnych jest niedozwolone.
XV.ROZWIĄZYWANIE SPORÓW
1. Mediacja
Wszelkie ewentualne spory związane z umowami między nami, możemy spróbować
wyjaśnić w postępowaniu mediacyjnym.
2. Dla konsumentów
Jeśli jesteś konsumentem, możesz spróbować rozwiązać spór korzystając z bezpłatnej
platformy internetowego rozstrzygania sporów ODR
(https://ec.europa.eu/consumers/odr/) lub poprosić o pomoc specjalne organy, takie jak:
a) Stały Polubowny Sąd Konsumencki,
b) Wojewódzki Inspektor Inspekcji Handlowej,
c) Powiatowy lub Miejski Rzecznik Praw Konsumenta.
3. Gdzie znaleźć zasady
Zasady zgłaszania i rozpatrywania sporów znajdziesz w siedzibach i na stronach
internetowych tych organów.
4. Więcej informacji
Więcej informacji na temat polubownego rozwiązywania sporów konsumenckich
znajdziesz na stronie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:
http://www.polubowne.uokik.gov.pl/.
XVI.DANE OSOBOWE I PLIKI COOKIES
1. Kto jest administratorem danych
Jestem administratorem Twoich danych osobowych, moje dane identyfikacyjne i
kontaktowe jako administratora znajdziesz na wstępie (dane sprzedającej).
2. Jakie dane i w jakim celu przetwarzam
Przetwarzam Twoje dane osobowe niezbędne do prawidłowej realizacji umowy, usług lub
podjęcia innych działań z nimi związanych. Szczegółowe informacje znajdują się w
Polityce prywatności dostępnej na stronie „Polityka prywatności”.
3. Pliki cookies
Serwis wykorzystuje technologię plików cookies na zasadach opisanych w polityce
prywatności.
XVII.WYJAŚNIENIE POJĘĆ
Poniżej, dla uniknięcia wątpliwości, wyjaśniam Ci znaczenie pewnych słów, których
używam w Regulaminie:
Cena - wartość produktów, wyrażona w jednostkach pieniężnych, którą składając
zamówienie, jesteś zobowiązany zapłacić;
Formularz kontaktowy – dostępny w serwisie, w zakładce „kontakt” formularz,
umożliwiający skontaktowanie się ze mną;
Formularz zamówienia - dostępny w sklepie formularz, za pomocą którego możesz złożyć
zamówienie w sklepie;
Konsument – osoba fizyczna, zawierająca umowę niezwiązaną bezpośrednio z jej
działalnością gospodarczą lub zawodową (zgodnie z treścią art. 221 kodeksu cywilnego);
Koszyk – rozszerzenie serwisu, zawierające informacje o produktach wybranych przez
Ciebie do zamówienia oraz cenie i umożliwiające modyfikację zamówienia, oraz dodanie
kuponu rabatowego;
Newsletter – bezpłatna usługa świadczona drogą elektroniczną w rozumieniu art. 2 pkt 4
Ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną za zgodą osoby
fizycznej, polegająca na przesyłaniu wiadomości e-mail zawierających informacje o
nowościach, promocjach, produktach, w tym informacje handlowe;
Platforma – platforma społecznościowa Facebook lub internetowa platforma handlowa
Allegro i OLX, na której prezentuję produkty i/lub która umożliwia złożenie zamówienia i
zawieranie umów na odległość
Podsumowanie zamówienia – przesyłany przeze mnie we wiadomości e-mail komplet
informacji o zamówieniu, którego potwierdzenie oznacza złożenie zamówienia z
obowiązkiem zapłaty;
Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osobą prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca
osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, prowadząca we
własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową;
Przedsiębiorca na prawach konsumenta – osoba fizyczna zawierająca umowę
bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że
nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z
przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na
podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej;
Przedsprzedaż – oferowany w sklepie, dotyczący konkretnego produktu i ograniczony
czasowo sposób zawarcia umowy przed pierwszym udostępnieniem danego produktu do
sprzedaży w sklepie.
Sklep – sklep internetowy dostępny w serwisie pod adresem slowianskiekadzidla.pl, przez
który możesz złożyć zamówienie;
Towar niepełnowartościowy – towar, którego konkretna cecha odbiega od wymogów
zgodności z umową określonych u Ustawie o prawach konsumenta;
Ty – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości
prawnej, ale posiadająca zdolność prawną, korzystająca z serwisu lub sklepu, w tym
składająca zamówienie i zawierająca umowę;
Umowa – umowa sprzedaży dotycząca produktów, zawarta pomiędzy mną a Tobą, po
złożeniu przez zamówienia i jego przyjęcia przeze mnie;
Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta bez jednoczesnej, fizycznej obecności
stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania
się na odległość (w tym przez Internet);
Usługi świadczone drogą elektroniczną – usługi świadczone przeze mnie drogą
elektroniczną w rozumieniu art. 2 pkt 4 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług
drogą elektroniczną, w tym m.in. formularz kontaktowy, formularz zamówienia, konto,
koszyk, newsletter, umożliwienie złożenia zamówienia, dokonania płatności, zawarcia
umowy;
Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta;
Zamówienie – Twoje oświadczenie woli o chęci zawarcia ze mną umowy na odległość.
XVIII.POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Data publikacji
Ten regulamin obowiązuje od dnia publikacji, tj. 29.01.2024r..
2. Zmiany regulaminu
Mogę wprowadzać zmiany w regulaminie. Zmiany nie mają zastosowania do umów
zawartych przed ich wejściem w życie.
3. Jak poinformuję Cię o zmianie Regulaminu
O zmianie Regulaminu poinformuję Cię przez umieszczenie w serwisie nowego tekstu
Regulaminu i daty jego wejścia w życie. Archiwalne wersje Regulaminu będą dostępne w
serwisie. Jeśli posiadasz konto w serwisie, poinformuję Cię o planowanych zmianach
Regulaminu na adres poczty elektronicznej przypisany do konta.
4. Właściwość sądu
Ewentualne spory pomiędzy nami, które nie zostaną rozwiązane polubownie, zostaną
przekazane do rozstrzygnięcia sądowi właściwemu ze względu na moją siedzibę. Jeśli
jesteś konsumentem lub przedsiębiorcą na prawach konsumenta, właściwy sąd określają
przepisy kodeksu postępowania cywilnego.
5. Właściwość prawa
Umowy pomiędzy nami zawierane są w języku polskim i mają do nich zastosowanie
przepisy prawa polskiego. Do spraw nieuregulowanych w Regulaminie stosuje się przepisy
powszechnie obowiązującego prawa.
6. Prawa konsumentów
Postanowienia niniejszego Regulaminu nie mają na celu w żaden sposób ograniczyć lub
wyłączyć uprawnień Konsumentów i Przedsiębiorców na prawach konsumentów,
przewidzianych w Ustawie o prawach konsumenta. W razie niezgodności jakichkolwiek
zapisów niniejszego Regulaminu z Ustawą o prawach konsumenta, stosuje się przepisy tej
Ustawy. Do konsumentów i przedsiębiorców na prawach konsumenta nie stosuje się
przepisów księgi trzeciej tytułu XI działu II ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks
cywilny.
7. Udostępnienie Regulaminu
Nieodpłatnie udostępniam Ci ten Regulamin przed złożeniem zamówienia oraz
przesyłając go na adres e-mail wskazany w zamówieniu. Możesz go pobrać i dowolnie
odtwarzać. Nie możesz go jednak używać do własnych celów zarobkowych.

Regulamin sprzedaży do pobrania w formacie .pdf
Załącznik nr 1 do Regulaminu: Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy
Załącznik nr 2 do Regulaminu: Wzór formularza reklamacyjnego